שנאת מכבי

  • פותח הנושא 7575
  • פורסם בתאריך

סלים וארזה

New member
מנהל
למיקי אין את ההמשכיות שיש לשמעון מיקי אפילו שיחק בהפועל ירושלים והפועל ת"א
 

lavannnn

New member
בוא נגיד אפילו שאתה צודק

בוא נגיד ששמעון מזרחי הוא האיש הכי מזוהה עם הקבוצה. אבל חשבת על זה שאולי זאת לא הסיבה היחידה שלא אוהבים אותו ? אולי זה שילוב של שני הסיבות ? גם שהוא הכי מזוהה וגם שהוא לא סימפטי. להגיד שזה מתיסכול, זו סתם סיבה קנטרנית.
 

סלים וארזה

New member
מנהל
לא אני כתבתי את המלה תיסכול תראה, ברור שההתנהגות שלו מוסיפה. זה שהוא הולך למזכירות, זה שאליפות זאטוטים חשובה לו מאוד כי מדובר במכבי ת"א, זה שהוא שילם עבור ישראלים והושיב על הספסל, זה שהוא לא מחייך, זה שהוא תמיד יגיד שאחרים לא יודעים, זה שהוא מתנשא ומרוחק. אבל מעל הכל: זה שהוא החזות של השיטה בה צריך לנצח ובכמה שיותר והמטרה מקדשת את האמצעים.
 

lavannnn

New member
אני יודע שזה לא אתה רשמת את המילה תיסכול

רציתי רק להגיד שזו סיבה שבאה להקניט ולא סיבה אמיתית. אחרי ההודעה האחרונה שלך ואחרי ההודעה הקודמת שלי שהגיבה לדברים שלך, אני חושב שאנחנו יותר מסכימים מאשר חלוקים.
 

THE G1

New member
להגיד תסכול זה שטויות

או להגיד תסכול על זה שהיא מנצחת את הקבוצה שלי זה שטויות. רוב הפורום יודע שמתומך גדול של מכבי ,נהייתי האנטי הגדול שלהם,בניגוד להרבה אוהדים פה שמגדירים עצמם צהובים לי אפילו היה בעבר מנוי לקבוצה הזו. אבל בדיעבד מה שקרה באותה עונה זה שהבנתי שהמצב שבו יש קבוצה דומיננטית אחת בלבד שווה למכת מוות לספורט החביב עליי בישראל ועברתי לאופוזיציה. ההתנהלות של מכבי כקוזאק נגזל זה משהו שמחליא בעיני,קבוצה שחיה(גם) על חשבון אוהדים של קבוצות אחרות,שמצפה שהיא תזיין את כל השאר והקבוצות האחרות יגידו תודה וימשיכו לתת למכבי לרמוס אותן.
 

THE G1

New member
וסתם הקבלה מטופשת שעברה לי בראש

מכבי זה הבריון של השכונה שמרביץ לכל הילדים האחרים,כאשר במהלך כל הזמן הזה אמא של הבריון(מזרחי)צועקת על הילדים האחרים להפסיק להציק לבנה המסכן... אז כן,זה תענוג לראות את כל אחד מהילדים האחרים בשכונה מנצח לפעמים את הבריון,או לראות בריון גדול יותר,בריון משכונה אחרת(צסק"א או טאו),מרביץ לבריון של השכונה.
 

יו45

New member
לא צריך להיות גאון כדי להבין את זה

מאז ששמעון מזרחי במכבי האליפות נדדה רק פעם אחת למקום אחר בלא פחות מ38 שנים. בנוסף לזה מכבי זכתה באינספור גביעים בלא פחות מ5‎-‎ אליפויות אירופה או במילים אחרות הפכה לאימפריה ולכן אפשר אפילו להבין קצת את חוסר הסימפטיה(כמובן לא את הקללות המכוערות) כלפי האיש בעקבות התסכול שהוא גרם להם פעם אחרי פעם.
 

THE G1

New member
מיקי גם לא ישב באיגוד

ושירת שם את האינטרסים של קבוצתו נאמנה תוך כדי "דאגה" לכדורסל הישראלי(וזה רק אחת מהבעיות הרבות עם מזרחי). פדרמן גם לא קופץ על המזכירות בכל משחק כדורסל ולמעשה מעולם לא ראיתי אותו עומד מול המזכירות בניגוד למזרחי שעושה את זה בכל פעם שרק משהו לא נראה לו(גם כשקבוצתו מובילה ב30 + הפרש).
 

nooooooooyt

New member
פשעו של פדרמן גרוע כפשעם של שאר אנשי מ"ת

הוא פשוט לא ברברי כ"כ כמותם, ובמיוחד כמוני שיגעוני פנאט
 

סלים וארזה

New member
מנהל
ועוד משהו זה כמו שאגיד שברוך דגו בנאדם רע יותר מאחרים בגלל שרק נגדו יש נהמות גזעניות של "הו הו הו"
 

lavannnn

New member
ההשוואה שלך ממש גרועה. זה בכלל לא אותו דבר.

חלק מהקהל של מכבי הוא גזעני וטיפש והוא מקלל את כול השחקנים השחורים. (אוהדי הכדורגל) הקהל הזה מקלל את כול השחקנים הבולטים של הפועל. ועוד משהו אתה באמת חושב שהסיבה שלא עוינים את פדרמן ופנאן ,זה בגלל שהם פחות ותיקים ? אתה באמת שזאת הסיבה ?
 

lavannnn

New member
ממה יש לי להיות מתוסכל ? אני לא אוהד הפועל

ואני גם לא אנטי מכבי. אני אובייקטיבי לגמרי. מה הזוי במה שאמרתי או במשהו שהאחרים אמרו ? זאת לא תשובה עניינית
 

דיבי69

New member
אם כל כך הרבה אדומים

מקללים אותך סימן שבכל זאת אתה עושה משהו בסדר..
 
למעלה