שנאת מכבי

  • פותח הנושא 7575
  • פורסם בתאריך

bennyfromabba

New member
חא, לגאמרי

הבנאדם יצא מרחם אימו עם הרגל קדימה ומאז הוא לא מפסיק
 

the mnm factor

New member
וזה לא הכל

אחר כך הם הגיעו למשפט והשופט נתן לאשתו עבירה חמישית והרחיק אותה מאולם בית המשפט (כמובן שכמו כל השנה, היא הפסידה במשחק)
 

SHITBREAK3

New member
אז שיתבע אותו

 

דיבי69

New member
לא נראה לי שאכפת לו

מאיזה משתמש זניח בפורום כדורסל בתפוז
 

ixmix

New member
הידיעה שהכל מכור מראש.

הכעס והתסכול נובעים מהרס הכדורסל בארץ ע"י מכבי, מהידיעה שהכל מכור ומוחלט מראש, מהכוחנות הפאשיסטית שהם עובדים בה, מהרס רשות השידור הלא מוסרי ומפעולות לא מוסריות שמבצעת הקבוצה. אני מקווה שזה לא יקרה לבית"ר, אגב.
 

7575

New member
לכל אוהדי מכבי שחושבים

שחושבים שהם מי יודע תדעו לכם המזל שלכם הוא שאף אחד לא שם על כדורסל באירופה הפיינל פור אפילו לא מוזכר בדפים האחרונים אז אם אתם חושבים שאתם מביאים כבוד למדינה אתם טועים הדבר היחיד שאתם תורמים הוא להרס הכדורסל הישראלי
 

Roy M

New member
יש לך קשיי נשימה?

שים קצת סימני פיסוק, ככה לשם הכיף.
 

יו45

New member
איך זה קשור

שאלת מה הסיבה וקיבלת תשובה. אני רק אוסיף שזה לא רק קנאה אלא גם תסכול עמוק של שנים על גבי שנים של הפסדים על גבי הפסדים וגם כשאיכשהו פעם בכמה שנים יש קבוצה שמצליחה להתקרב למכבי היא רק מתקרבת אבל לא יותר מזה ובנוסף לזה היא מהר מאוד מתפרקת. בעיה נוספת היא הנצחונות הבלתי אפשרים של האימפריה הצהובה שיכולים לשגע כל אדום מצוי החל מנס באדלונה עובר בנס ז`אלגיריס ונגמר בדבר המדהים הזה שעברנו בחמישי כשהיתרון הראשון של מכבי היה בדקה ה39.58- שזה פשוט מדהים!
 

יו45

New member
איך זה קשור

החלטתי לא להשתתף באירוע ואכן לא השתתפתי. זה שניסיון השוד נכשל בצורה מדהימה עם יתרון ראשון בערב! אתה קולט? יתרון ראשון בערב! זה פשוט מדהים רק שבבליל הבכיות שכחו מזה. אגב זה לא מביא אותך למחשבות על גורל וייעוד שהרי ההצלחה של מכבי היא מעבר להיגיון סביר, לא ככה?
 

THE G1

New member
גם אם היית מחליט להשתתף ככל הנראה

לא היית משיג כרטיס. בכל מצב,אתה מדבר במושגים של "עברנו" כאשר הכרזת מעל כל במה אפשרית שאתה מחרים את האירוע. אז איך פתאום עברנו? ואם היו מפסידים בטח היית אומר "אני החרמתי את המשחק,לא מכיר בתוצאה".
 

אידי32

New member
הוא גם כך לא מקבל את התוצאה...

מכבי לקחו את האליפות לפני הפינל פור אבל הבעיה שאם ירושלים היו מנצחים אז הפינל פור היה נמשך הרבה זמן וכיוון שהשוד נכשל אז כנראה שזה לא יחזור הרבה פעמים...
 

lb22

New member
בלי לפגוך בך ובחברייך הצהובים....

השוד לא נכשל... לפי הפיינל פור מכבי שדדו את הגביע... על פי ימים שלישי וחמישי שבוע שעבר לא הגיע למכבי לזכות באליפות..... אבל למי איכפת?
 

יו45

New member
עוד דמגוגיה בגרוש

מכבי שיחקה בלי שני השחקנים הטובים ביותר שלה העונה בשלישי ובחמישי עם חצי מהשחקן הטוב ביותר שלה והשני לא שיחק בכלל. ברור לי כשמש בצוהרים שאם הם היו משחקים היינו משחזרים פחות או יותר את התבוסה האחרונה בהיכל לפני חודש. מי שטוען שזה שמכבי תלויה בשחקן אחד זה לא תקין כדי שיבין אחת ולתמיד שזה קשקוש בלבוש שהרי אם נאמר ג`ורדן היה נפצע לשיקגו בסדרת הגמר גם אז היו טוענים שזה ששחקן נפצע זה לא תירוץ? זה בדיוק כמו שהמלחמה זה תירוץ אלא מציאות!
 

אידי32

New member
מכבי בסידרה היו לוקחים...

תגיד לי למה מכבי ניצחה חמש משחקים יותר מירושלים במשך העונה? כי מכבי יותר גרועה מירושלים? אני לא הייתי מהמר על זה...
 

lb22

New member
אני רואה שגם הבנת הנקרא קשה לכם..

בפיינל פור שהיה בישראל ביום שלישי ורביעי שעברו אני לא דיברתי על כל העונה וגם ציינתי את זה !! אם זה על פי העונה אז ברור שלמכבי הגיע אבל לפי 2 המשחקים שהיו בפיינל פור זה ממש לא הגיע להם. אבל מה אני מצפה ממכם? אפילו הבנת הנקרא קשה לכם. וכן מכבי היו יותר גרועים מירושלים ביום חמישי שעבר.
 
למעלה