שמש

שמש

השמש לא מספרת את כל מה שהיא יודעת עוטפת את הנפש הפצועה ירוק בלב ואין פה צער ככה היא חשבה צחוק של תינוקת חתול שמשתזף לו הכל כל כך שקט ואם ירדו גשמי ברכה רק השמש תדע אם באמת שלא הכל כך כך פורח ולא הכל שקט השמש לא מספרת את כל האמת השמש לא מספרת את כל מה שהיא רואה עוד מעט בחירות עוד מעט זמן מלחמה
 
../images/Emo41.gif

זה.. זה כלכך יפה ועצוב.. השמש לא מספרת את כל מה שהיא רואה..
אולי יום אחד השמש תסכים לגלות לנו איזה סוד כמוס אולי יהיה זה סוד של שלום? אולי סוד של אהבה? איך שלא יהיה.. מה שבטוח היא שומרת את הסודות לעצמה. אהבתי מאוד
 

קסנדרה*

New member
כריסטופר.....

לא חשבתי על זה אף פעם... תמיד חשבתי שרק הירח שומר סודות. השאלה מצויינת וכתוב יופי
קסנדרה
 
למעלה