שמח!!!

ליטל א מ

New member
שמח!!!

מאוד כיף להכנס שוב לפורום ולראות שהוא שוקק חיים ואנשים חדשים וגם ישניםשוב איתנו
 

pachanga

New member
כן ../images/Emo13.gif

שמחתי לקבל מייל ולדעת שהפורום הזה חזר
למה בכלל הוא נסגר תקופה לא הבנתי
פאצ´נגה
חיי לילה
 
למעלה