שמח!!! מאוד כיף להכנס שוב לפורום ולראות שהוא שוקק חיים ואנשים חדשים וגם ישניםשוב איתנו
ל ליטל א מ New member 21/7/01 #1 שמח!!! מאוד כיף להכנס שוב לפורום ולראות שהוא שוקק חיים ואנשים חדשים וגם ישניםשוב איתנו
P pachanga New member 21/7/01 #2 כן ../images/Emo13.gif שמחתי לקבל מייל ולדעת שהפורום הזה חזר למה בכלל הוא נסגר תקופה לא הבנתי פאצ´נגה חיי לילה
כן ../images/Emo13.gif שמחתי לקבל מייל ולדעת שהפורום הזה חזר למה בכלל הוא נסגר תקופה לא הבנתי פאצ´נגה חיי לילה