שם קובץ

ntt82

New member
שם קובץ

שלום למומחים התותחים אז ככה. לאחר העדרות לא קטנה אני חוזרת לעבוד על האתר שלי. והבעיה שלי: הארכנופיליה מגדירה את דף הINDEX (שהוא הדף הפותח אצלי כמובן) כדף HTML. אבל, הבעיה שבשרת תקשוב דרום הדףהראשי מוגדר כHTM וה-L הקטנה הזו לא מאפשרת לי לעדכן את הדף. כי כרגע ישובים זה ליד זה בשמחה דף INDEX<HTM כדף הראשי ודף INDEX<HTML שאמור להחליף אותו , אך לא מוגדר כך ע"י השרת.. מה עושים?????? כיצד ניתן לשנות אצלי במחשב, ולהוריד את ה-L הסוררת?? (יש לי WINDOWS XP) או לחילופין, כיצד לאנוס את שרת תקשוב דרום להסכים לקבל את הסיומת HTML ולהגדיר את הדף כדף הראשי?? מקווה שהשאלה הובנה .. וכמובן תודה
 
להחליף את הסיומת

ניתן לעשות זאת ע"י פתיחת הקובץ בפנקס הרשימות> שמירה בשם> index.htm בהצלחה,
 

ntt82

New member
יפהההההההההה

וואווו אלעד, על זה לא חשבתי.. ננסה.... תודהה
 
למעלה