שם הריי גולן..
מכירים את זה שאתם חווים חוויה מסויימת מקסימה ומהממת ואתם מתלבטים האם לספר עליה,או אולי לשמור אותה לעצמכם כדי לשמור על הקסם שבה? באביב 2003 חוויתי דבר שאומנם לחבריי הקרובים סיפרתי עליו בקצרה,משהו כמו,"וואי איזה קטע היה לי עם מישהי בצפון,נסענו לאיזה נחל וחבל לכם על הזמן". בזה זה הסתכם,מה שהם לא ידעו,ועד היום אף אחד אחר לא ידע,שמאחורי המשפט הזה מסתתרת אחת החוויות הכי חושניות שעברו עליי באותה תקופה.. אז ככה.. באחד מלילות אביב 2003 מצאתי את עצמי יושב בשעת לילה מאוחרת ומזיע מול מחשב,שרב כזה תקופה ארוכה לא היה,לאחר זמן מה תוך כדי שיוטו באחד הצ'טים,נכנסה אחת בכיוני מצחיק,והחלה לנסות להיכנס למשחק,לאחר כמה משפטים שנונים שזרקתי לעברה,ולאחר זמן לא רב אורה הכחול היבהב לי בפרטי שוחחנו על כל מיני נושאים כאלה ואחרים נגענו בפרטיים אישיים קצת,מסתבר שהבחורה גרה באזור המרכז 3/4 שעה ממני,בת 30 נתתי לה את הטלפון שלי ולאחר כמה דקות הטלפון צילצל,דיברנו המון היתה הרגשה של כימיה לא נורמלית,תוך כדי שיחה בתחילת הלילה החלפתי את כל מקומות הישיבה בביתי מליד המחשב למרפסת מהמרפסת לסלון לספה למטבח להכין איזה נישנוש,שוב לרפסת ושוב לסלון,ולקראת הבוקר למיטה,עד לרגע שבו לא יכולנו להחזיק מעמד והחלטנו שאנחנו הולכים לישון לא לפני שקבענו להיפגש למחרת. למחרת אחהצ' צלצלתי לבחורה שלצורך העניין נעניק לה שם בדוי "איריס" וקבענו להיפגש,בשעה 2100 נכנסתי למכוניתי והצפנתי לאחת הערים הצפוניות שבשרון,תוך כדי נסיעה חשבתי על אותם מחשבות שחושבים תמיד ועל איך יהיה והאם הכימיה תישאר כמו שהיתה,ידעתי פחות או יותר מהתיאורים שלה איך היא נראית,הבנתי שהיא מלאה והיא בעלת שיער ארוך עיניים שחורות,וכו' וכו'. לאחר שחניתי את מכוניתי התקרבתי למקום שבו קבענו להיפגש,לא המתנתי זמן רב עד ששמעתי מישהי קוראת לי בביטחון בשמי(אני שלחתי לה תמונה) הסתובבתי וראיתי את אותה,סקסית בטירוף,מלאה ועסיסית,שחומה,שיער שחור גלי שכזה עיניים מלאות שמחת חיים והריח שהיא שמה עליה..אוחחחחח. נעים מאוד אמרתי,והערב החל ישבנו צחקנו טיילנו קצת,עד ארבע לפנות בוקר שהעת ללכת הגיעה,התנשקנו,לא קרה כלום מעבר לזה. לאחר כמה ימים יצאנו שוב נהננו מאוד הכימיה זרמה מכל הכיוונים. ושוב חזרנו לבד כל אחד לביתו שלו,עדיין לא קרה כלום לאחר עוד 2 יציאות יחד שוחחנו כהרגלנו בטלפון,וסיפרתי לה על תשוקתי לשכב איתה ושאלתי האם היא מרגישה בדיוק כמוני,היא ענתה שהיא חשה אליי משיכה כמו שאף פעם לא חשה למישהו,והיא פוחדת מעט כי האדם האחרון שהיה לה ששכבה איתו היה חבר שלה וזה היה לפני שנה וחצי,ואיתו יצאה חמש שנים. לאחר מכן הוסיפה אני רוצה לעשות את זה איתך ,אמרתי לה בואי.. בואי אליי אני חושק בך. היא אמרה לא והוסיפה,שבוע הבא באמצע השבוע מה אתה עושה. שאלתי ..מתי את מתכוונת? שלישי בבוקר. אמרתי לה שאני עובד,תיקח חופש היא אמרה לי תבוא תיקח אותי בעשר בבוקר עם נעליי הליכה המון מצברוח ומים לשתייה,שאלתי אותה האם אני אמור לדעת משהו שהיא יודעת ואני לא..והיא הוסיפה:"נגלה יחד" אחכה לך אמרה וקבענו לא לשוחח עד יום שלישי בבוקר. המשך במודעה הבאה:
מכירים את זה שאתם חווים חוויה מסויימת מקסימה ומהממת ואתם מתלבטים האם לספר עליה,או אולי לשמור אותה לעצמכם כדי לשמור על הקסם שבה? באביב 2003 חוויתי דבר שאומנם לחבריי הקרובים סיפרתי עליו בקצרה,משהו כמו,"וואי איזה קטע היה לי עם מישהי בצפון,נסענו לאיזה נחל וחבל לכם על הזמן". בזה זה הסתכם,מה שהם לא ידעו,ועד היום אף אחד אחר לא ידע,שמאחורי המשפט הזה מסתתרת אחת החוויות הכי חושניות שעברו עליי באותה תקופה.. אז ככה.. באחד מלילות אביב 2003 מצאתי את עצמי יושב בשעת לילה מאוחרת ומזיע מול מחשב,שרב כזה תקופה ארוכה לא היה,לאחר זמן מה תוך כדי שיוטו באחד הצ'טים,נכנסה אחת בכיוני מצחיק,והחלה לנסות להיכנס למשחק,לאחר כמה משפטים שנונים שזרקתי לעברה,ולאחר זמן לא רב אורה הכחול היבהב לי בפרטי שוחחנו על כל מיני נושאים כאלה ואחרים נגענו בפרטיים אישיים קצת,מסתבר שהבחורה גרה באזור המרכז 3/4 שעה ממני,בת 30 נתתי לה את הטלפון שלי ולאחר כמה דקות הטלפון צילצל,דיברנו המון היתה הרגשה של כימיה לא נורמלית,תוך כדי שיחה בתחילת הלילה החלפתי את כל מקומות הישיבה בביתי מליד המחשב למרפסת מהמרפסת לסלון לספה למטבח להכין איזה נישנוש,שוב לרפסת ושוב לסלון,ולקראת הבוקר למיטה,עד לרגע שבו לא יכולנו להחזיק מעמד והחלטנו שאנחנו הולכים לישון לא לפני שקבענו להיפגש למחרת. למחרת אחהצ' צלצלתי לבחורה שלצורך העניין נעניק לה שם בדוי "איריס" וקבענו להיפגש,בשעה 2100 נכנסתי למכוניתי והצפנתי לאחת הערים הצפוניות שבשרון,תוך כדי נסיעה חשבתי על אותם מחשבות שחושבים תמיד ועל איך יהיה והאם הכימיה תישאר כמו שהיתה,ידעתי פחות או יותר מהתיאורים שלה איך היא נראית,הבנתי שהיא מלאה והיא בעלת שיער ארוך עיניים שחורות,וכו' וכו'. לאחר שחניתי את מכוניתי התקרבתי למקום שבו קבענו להיפגש,לא המתנתי זמן רב עד ששמעתי מישהי קוראת לי בביטחון בשמי(אני שלחתי לה תמונה) הסתובבתי וראיתי את אותה,סקסית בטירוף,מלאה ועסיסית,שחומה,שיער שחור גלי שכזה עיניים מלאות שמחת חיים והריח שהיא שמה עליה..אוחחחחח. נעים מאוד אמרתי,והערב החל ישבנו צחקנו טיילנו קצת,עד ארבע לפנות בוקר שהעת ללכת הגיעה,התנשקנו,לא קרה כלום מעבר לזה. לאחר כמה ימים יצאנו שוב נהננו מאוד הכימיה זרמה מכל הכיוונים. ושוב חזרנו לבד כל אחד לביתו שלו,עדיין לא קרה כלום לאחר עוד 2 יציאות יחד שוחחנו כהרגלנו בטלפון,וסיפרתי לה על תשוקתי לשכב איתה ושאלתי האם היא מרגישה בדיוק כמוני,היא ענתה שהיא חשה אליי משיכה כמו שאף פעם לא חשה למישהו,והיא פוחדת מעט כי האדם האחרון שהיה לה ששכבה איתו היה חבר שלה וזה היה לפני שנה וחצי,ואיתו יצאה חמש שנים. לאחר מכן הוסיפה אני רוצה לעשות את זה איתך ,אמרתי לה בואי.. בואי אליי אני חושק בך. היא אמרה לא והוסיפה,שבוע הבא באמצע השבוע מה אתה עושה. שאלתי ..מתי את מתכוונת? שלישי בבוקר. אמרתי לה שאני עובד,תיקח חופש היא אמרה לי תבוא תיקח אותי בעשר בבוקר עם נעליי הליכה המון מצברוח ומים לשתייה,שאלתי אותה האם אני אמור לדעת משהו שהיא יודעת ואני לא..והיא הוסיפה:"נגלה יחד" אחכה לך אמרה וקבענו לא לשוחח עד יום שלישי בבוקר. המשך במודעה הבאה: