שליחת דואר

מוסאי

New member
שליחת דואר

אין לי הרבה ידע במחשבים אבל!! בכל פעם שאני מנסה לשלוח דואר{מכתב} לאי מייל של מישהו השרת מתנתק ושליחת הדואר נכשלת!! נכתב על גבי המסך טעות בישום או משהו!
 

luckdragon

New member
תגובה..

יכול להיות שתוכנת הדואר שהינך משתמש אינה מותקנת כראוי ז``א עליך להתקינה מחדש,וכנראה גם להגדיר את ההגדרות בצורה מיטבית. דבר שני, התוכל לפרט במדויק את הבעיה בהודעה? ובאם הינך עדיין מתקשה לשלוח דרך תוכנת דואר. המלצה שלי תרשם לדואר חינם מבוסס web כגון: www.homail.co.il וכד`. בהצלחה.
 
למעלה