תגובה..
יכול להיות שתוכנת הדואר שהינך משתמש אינה מותקנת כראוי ז``א עליך להתקינה מחדש,וכנראה גם להגדיר את ההגדרות בצורה מיטבית. דבר שני, התוכל לפרט במדויק את הבעיה בהודעה? ובאם הינך עדיין מתקשה לשלוח דרך תוכנת דואר. המלצה שלי תרשם לדואר חינם מבוסס web כגון: www.homail.co.il וכד`. בהצלחה.