שלוש הסתכלויות על ספרו החדש של

Ayelet S

New member
שלוש הסתכלויות על ספרו החדש של

א.ב. יהושע, "שליחותו על משאבי אנוש", כפי שמובאות היום, במוסף "תרבות וספרות" של "הארץ". מאמרים מאת פרופ' ניצנ בן-דב, אמוץ גלעדי ודורית הופ.
 

Ayelet S

New member
צ"ל "שליחותו של הממונה על משאבי

אנוש" וכמובן, פרופ' ניצה בן-דב
 

Ayelet S

New member
אני מוכרחה לציין שההשוואה שבין

ספרו זה של יהושע לבין הספר הנפלא "והיום איננו כלה", של אייטמטוב, אותה עושה ניצה בן-דב במאמרה, הותירה אותי נפעמת מהדיוק ,הדקויות ומידת האמיתות שבה.
 

דוסטו

New member
גם אני נפעם. ממשהו אחר לגמרי

1)האמת היא שבעולם אוטופי לא היה צריך להיות קשר בין מבקר לסופר. בוודאי לא כאשר שניהם יושבים באותו 'חדר-מורים', והפרופסורה של המבקרת לא תינזק מההמלצה של הסופר-הפרופ'. 2) זה מעורר בי דחייה מקריאת הספר כאשר הוא והסופר מקבל יחס שלא היו נותנים באף עיתון לסופר אחר גם אם המבקר הוא האורים והתומים של הביקורת העברית. שלוש ביקורות back-to-back זה גם בולמי עד בחילה, וזה גם שימון של מערך פירסומי שכבר משמן את עצמו. מזל ששבוע הספר בעוד חודשיים. עד אז אני אשכח מזה. או לפחות ארגע.
 

Ayelet S

New member
אכן, עד ה- 9 ליוני, שהוא כמדומני,

המועד לפתיחת שבוע הספר, השנה, עדיין נותר זמן דיו כדי שתשכח, תירגע, תקנה ותהנה (אני משוכנעת) מספר טוב. כי עם כל המכונת יחסי ציבור המשומנת, המוגזמת, הצעקנית להחריד (מסכימה עמך ב100% בנושא הזה), מה שחשוב הוא שהספר נותר יצירה טובה, כתובה בכשרון שובה, ובעלת מסרים בעלי חשיבות מכרעת.
 
למעלה