שלום :) חזרתי אחרי תקופה רבה שלא הייתי כאן.
מ מורטוסנבצפנהגן New member 22/7/06 #3 אויש.. סליחה.. התבלבלתי בכינויים.. התכוונתי לכתוב את ההודעה הזאת בתור: מורטוסנבצפנהגן. אז שוב: אני, מורטוסנבצפנהגן, חזרתי אחרי תקופה רבה שלא הייתי כאן. שלום .
אויש.. סליחה.. התבלבלתי בכינויים.. התכוונתי לכתוב את ההודעה הזאת בתור: מורטוסנבצפנהגן. אז שוב: אני, מורטוסנבצפנהגן, חזרתי אחרי תקופה רבה שלא הייתי כאן. שלום .
S s i r u s b l a c k New member 22/7/06 #6 ברוך השב! ../images/Emo24.gif אני לא הרבה זמן פה,אז תספר קצת על עצמך!
מ מורטוסנבצפנהגן New member 22/7/06 #8 תודה לכולם. מממ.. בזמן שהותי פה לא בדיוק ספרתי על עצמי. חוץ מזה שאני גר ביהודP:. אבל הגבתי פה המון.