שלום :)

אויש.. סליחה..

התבלבלתי בכינויים.. התכוונתי לכתוב את ההודעה הזאת בתור: מורטוסנבצפנהגן. אז שוב: אני, מורטוסנבצפנהגן, חזרתי אחרי תקופה רבה שלא הייתי כאן. שלום :).
 

Eos14

New member
../images/Emo29.gif אמנם אני לא מכירה אותך אבל...

ברוך שובך
 
תודה לכולם:).

מממ.. בזמן שהותי פה לא בדיוק ספרתי על עצמי. חוץ מזה שאני גר ביהודP:. אבל הגבתי פה המון.
 
למעלה