שלום! בקשר לשרב הצפוי, כיצד אני יכול להבחין במפת ה-500 מ"ב בשקע השרבי שעובר אותנו? ואיך אני אוכל להבחין בשקע השרבי במפת ה-850 מ"ב? ואם אפשר, צרפו בבקשה מפות. תודה!