שלום!

ביציק

New member
שלום!

בקשר לשרב הצפוי, כיצד אני יכול להבחין במפת ה-500 מ"ב בשקע השרבי שעובר אותנו? ואיך אני אוכל להבחין בשקע השרבי במפת ה-850 מ"ב? ואם אפשר, צרפו בבקשה מפות. תודה!
 

חזאייטק

New member
בשקע השרבי תוכל להבחין במפת קרקע

תראה שקע קטן ועגול שמגיח אלינו מדרום (מכיוון הדלתא לאורך סיני). במפת 850 אתה יכול לראות את ההתחממות שמלווה את השרב.
 

ביציק

New member
לא התכוונתי לזה..

אז תגיד לי אתה איםה השקע השרבי? מעל הדלתא לכיוון סיני? העיגול הלבן שרשום בתוכו 1002 מ"ב?
 

natigr

New member
זהו השקע השרבי כמובן במפת 850

תוכל לראות את הטמפרטורות הגבוהות באזורנו
 
למעלה