shiBBy girl
New member
שלום.
אני עושה מן מחקר לעבודה בבית הספר שלי. ורציתי לדעת מהי עמדכם לגבי הדילמה המוסרית הבאה: האם יש להפסיק הריון לאחר אבחון טרום לידתי של תסמונת דאון? אנא הביעו עמדה ונמקו אותה זה מאוד מאוד יעזור לי בעבודתי תודה רבה. חן.
אני עושה מן מחקר לעבודה בבית הספר שלי. ורציתי לדעת מהי עמדכם לגבי הדילמה המוסרית הבאה: האם יש להפסיק הריון לאחר אבחון טרום לידתי של תסמונת דאון? אנא הביעו עמדה ונמקו אותה זה מאוד מאוד יעזור לי בעבודתי תודה רבה. חן.