שלום....

DR ART

New member
שלום....

אני רוצה שנה הבאה להתחיל ללמוד באוניברסיטה. אני רוצה ללמוד רפואה או ביוליגיה-כימיה (ציון הפסיכומטרי יחליט). בבי"ס לא למדתי פיסיקה וביולוגיה, לפי מה שהיבנתי ממש קשה להתחיל ללמוד בלי רקע כלשהו במקצועות אלו. השאלה שלי היא איפה כדאי להשלים את המקצועות...במכינה של בגרויות או במכינות של האוניברסיטות או במקום אחר? (אני משתחררת בסוף דצמבר אז יהיו לי 10 חודשים להשלים) תודה מראש על העזרה.....
 

NobbyNobbs

New member
לא במכינה

אשתי למדה במכינה של רפואה (ב"ש) והקצב רצחני כי צריך להספיק חומר של שנתיים או שלוש בחודשיים תלמדי ברגוע ובואי מוכנה
 
לעניות דעתי מומלץ להשלים בגרויות

בס"ד משום שבמסלול כימיה-ביולוגיה,בגרות בפיזיקה בציון מעל 85 מעניקה פטור מקורס בפיזיקה.
 

lady h

New member
גם מכינה בפיזיקה

עם ציון מעל 85 מעניקה פטור מהמקצוע.
 

lady h

New member
גם לימודי רפואה וגם לימודי ביולוגיה

דורשים בסיס טוב בכימיה! אם לא למדת בתיכון, רצוי שתעשי מכינה או קורס קיץ אחרת יהיה לך מאוד קשה בשנה הראשונה. בגרות/מכינה בפיזיקה לא כאלו הכרחים, אבל ברב המקומות ציון מעל 85 יעניק לך פטור מלימודי פיזיקה בשנה א. לבילוגיה לא כ"כ דרוש רקע ביולוגי מהתיכון. אני לא למדתי ביולוגיה בתיכון וזה ממש לא היווה בעיה בשנה א.
 

zimik

New member
קורסי הכנה

היי אם תחליטי ללמוד באוני' ת"א, יש קורסי הכנה בקיץ (שמתאימים לרפואנים וגם לביולוגיה). אני השתתפתי בקורסים בפיזיקה ובכימיה ושניהם עזרו לי מאוד. אם תרשמי לרפואה לא תהיי חייבת לעשות את הקורס בכימיה (רק אם תרצי לשם רענון), אבל תצטרכי לעשות את הקורס בפיזיקה ולעבור את המבחן שבסופו (לא נורא בכלל). אין צורך בידע קודם בביולוגיה ברפואה.
 
למעלה