שלום

דורון מ.

New member
שלום

שלום אנשים מה קורה אני חדש כאן אז שלום לכולם לי קוראים דורון ו.. אני מקדיש לכל מי שכאן את השיר ה-מ-ד-ה-י-ם של מטליקה NOTHING ALSE MATTER של מטליקה. ביי בנתיים לכולם תשמרו על עצמכם B-)
 

kirk hammet

New member
איך לעזעזל

והדגש על הלעזעזל , שים לב , אתה יכול להקדיש שיר שאתה אפילו לא יודע איך קוראים לו ?! כמובן שזה matters ולא matter גאון הדור ולא ככה נכנסים אתה צריך לפחות לכתוב הודעה רצינית או שתגיב למשהו ברצינותתתתתתת ! אגב (לא רק לך אישי הטוב) - למה באמת אף פעם לא רואים פה אנשים שמקדישים שירים ??????
 

kirk hammet

New member
באמת !?

אף פעם לא הסתדרתי עם המילה הזאתתתתתתתתתתתתת מי המציא אותה
 

snoway

New member
אופס........הדיסלקציה לשלטון

אבל למה כל-כך הרבה סימני קריאה? זאת פנייה לכולם ולא בהכרח לך. כשמשתמשים בפורום ובאינטרנט בכלל בהרבה סימני קריאה זה כמו שצועקים ביום-יום. כידוע צעקות גורמות לכאב ראש, אז אנא תמתנו את השימוש סימני קריאה. בתודה, ג`ינג`ית א-פוליטית.
 
למעלה