איך לעזעזל
והדגש על הלעזעזל , שים לב , אתה יכול להקדיש שיר שאתה אפילו לא יודע איך קוראים לו ?! כמובן שזה matters ולא matter גאון הדור ולא ככה נכנסים אתה צריך לפחות לכתוב הודעה רצינית או שתגיב למשהו ברצינותתתתתתת ! אגב (לא רק לך אישי הטוב) - למה באמת אף פעם לא רואים פה אנשים שמקדישים שירים ??????