שלום..

שלום..

אף פעם לא הייתי בפורום הזה... רציתי לשאול שאלה.. (ואולי אני יבוא לכאן לעיתים קרובות יותר)
מי לדעתכם הכי יפה בסדרה? יש את ריקי שהרבה אומרים שהיא יפה, ליה (לדעתי לא), שירן,ועוד ועוד... אבל לדעתי (תקנו אותי אם אני טועה) עמנואל הורי (ענבר) הכי מהממת.. היא פשוט
... מי לדעתכם/ן?
 

DAN1EL

New member
../images/Emo118.gifלדעתי

ליה יפה, אבל קצת מתוקה כזאת מדי. לא הטעם שלי. ודי כבר עם תסרוקת "היידי בת ההרים" הזאת! חאלס! תעשי סתם פזור! מה זה הדבר המגוחך הזה???? ריקי סקסית בטירוף, אני מת עליה, ושירן הכי כוסית בסדרה, אבל היא לא יפה. גם לענבר יש גוף יפה, אבל היא גם לא יפה. לדעתי הכי יפה זאת רותם.
 

Boran

New member
חח לא!

רותם יש בה משהו, אבל היא עקומה כזו ענבר פצצה אבל אין לה פרצוף. שירן יפה אבל בכלל לא כוסית... שטוחה כמו קרש גיהוץ. ריקי אפשר לראות בה משהו יפה היא לא כזו משגעת ליה בסדר יעל מהממת הכי פצצה סוניה... סתם סתם
לדעתי נירה גם נראית די טוב יחסית לגיל שלה (ואני מדגיש יחסית לגיל שלה)
 

Boran

New member
אני יודע, לזה התכוונתי

התכוונתי שלדעתי זה לא ככה, לא התכוונתי לזלזל בדעתך.
 

shambi

New member
סוף סוף מישהו חושב כמוני

כן! אני חושבת שהיא מדהימה.. יותר מליה, רותם או שירן. אבל גם ריקי.. הן לא כל כך דומות אז אין טעם להשוות בינהם. עמנואל לדעתי הכי יפה בסדרה בכל המובנים גם בתמונות שלה בגליון המיוחד בפנאי פלוס היא נראת שם טוב.. גם שמתי לב שהשיער שלה ארוך יותר טוב לשמוע שיש עוד מישהו שחושב כך
 

טלוש13

New member
../images/Emo118.gif אני חושבת שירן!!!

כמובן הבלונד המנצח.! אבל בלי שום קשר היא ממש יפה וארך לענבר השיער...כי היא עשתה הארכה!!
 

DAN1EL

New member
../images/Emo19.gifלקחת לי את צ'יקו התוכי ?

האמת זה בסדר כי החזרתי את פישי הדג
 
יש!!

מסכימים איתי!!
גם איתי אף אחד מסכים.. בבית יש ממש ריבים על מי יותר יפה.. חחחחחחחחחחחחח ענבר לשלטון!
 

s t e l l a

New member
גם לדעתי ענבר מדהימה!

אבל לדעתי ליה וריק יותר יפות ממנה. שירן נראית טוב אבל אני לא ממש אוהבת את הפנים שלה... ורותם די יפה...אבל יש לה משהו מעוות בפה.. אבל כולן נראות מ מ ש טוב!!
מתה על כולן
ודרך אגב-בקשר לשיער של ענבר-היא עשתה תוספת שיער...
 

jenn aniston

New member
../images/Emo85.gifאני חושבת בדיוק כמוך../images/Emo70.gif

אבל הכי יפה זאת כמובן לירון וייסמן השולטת
חולה עליה
היא פשוט מדהימה, 100ממת ויפה
 
אני אומרת ש...

לדעתי יש 2 הכי יפות..אז ככה: במקוווווום הראשון,הגיעו 2 בנות צעירות יפות ומכושרות והן: ענבר ושירן-עמנואל הורי ואפרת בוימוילד במקוווום השני,הגיע מישהי מוכשרת יפה,אקזוטית(חח אני מתה
על המילה הזאת),והיא: רותם-נירית קופל ובמקוווום השלישי,הגיעו גם כן 2 בנות,אחיות לא ממש..אבל יפיפיות כן
והן: ריקי וליה-יעל שרוני ולירון וייסמן ובמקוווום הרביעי,מישהי עצובה חייכנית..והיא: מישל-חגית דיסברג ובקוום האחרון שוב 2 בנות..הכי "לא יפות" לדעתי,והן: נירה ויעל-איילת מרגלית ומיכל טראוריג אז תהנו
 
למעלה