תן כבר להירשם
New member
שלום..
אף פעם לא הייתי בפורום הזה... רציתי לשאול שאלה.. (ואולי אני יבוא לכאן לעיתים קרובות יותר)
מי לדעתכם הכי יפה בסדרה? יש את ריקי שהרבה אומרים שהיא יפה, ליה (לדעתי לא), שירן,ועוד ועוד... אבל לדעתי (תקנו אותי אם אני טועה) עמנואל הורי (ענבר) הכי מהממת.. היא פשוט
... מי לדעתכם/ן?
אף פעם לא הייתי בפורום הזה... רציתי לשאול שאלה.. (ואולי אני יבוא לכאן לעיתים קרובות יותר)