שלום ..... שמי קרן...מרעננה.. רק רציתי להראות לכם את הדגל שהכנתי לידידים שלי לדרבי... =) אז הנה הוא- שיהיה לכם יום טוב .... ומי שלא מבין מה יש שם אז זה דרקום אדום גדול ששורף את הסמל של מכבי... ושוב- יום טוב...