שלום .....

חלולה1

New member
שלום .....

שמי קרן...מרעננה.. רק רציתי להראות לכם את הדגל שהכנתי לידידים שלי לדרבי... =) אז הנה הוא- שיהיה לכם יום טוב .... ומי שלא מבין מה יש שם אז זה דרקום אדום גדול ששורף את הסמל של מכבי... ושוב- יום טוב...
 

pentagon89

New member
חח אני מכיר אותך

חברה של ישי,גיא המסטול וכתם? מרגש ביותר יש לך אייסיקיו?
 

חלולה1

New member
חחחחח יפ יפ

כן יש לי -170588951 קאמ טו מיי אייסי.. אני כרגע זזה אבל תבקש אישוררר... חיחי....
 
למעלה