כולנו פתוחים לשאלות
במידה ואת פתוחה לשמוע את התשובה. כמו שבטח ראית ממה שקורה כרגע בפורום, כשמישהו בא לשאול משהו, ואנחנו עונים, בין אם בתשובה מורכבת או בפסקא קצרה, אנחנו מצפים שיתיחסו למה שאמרנו, ולא יזלזלו. כמובן שכלום ממה שמישהו פה אומר זה תורה מסיני, ולאף אחד פה אין מונופול על ידע, אבל כל עוד אתה מוכנה לשמוע גם את מה שנוגד את דעתך, נשמח שתשתתפי בפורום.