שלום,

Le Fay

New member
ממגיפת הבטלנות זה גם יפטור אותנו?

ואני לתומי חשבתי שאתה גר במחשב!
 
יש לנו כבר מניין?

עוד X-חב"דניק שמצטרף אלינו. הלו איש. אתה מוזמן לגלות לי בתיבה האישית מי אתה (אם אתה מכיר אותי ואולי, אני אותך)
 
למעלה