שלום,
לא יכול להרדם, מחשבות רבות טורדות את מנוחתי, בכל אופן, אני חדש פה, ואני חב"ד לשעבר, ועכשיו כבר לא. בחוץ כבר שנתיים, הוצאתי 21 נפשי אז אני לא בצבא.( אני בן 21 ) ממש נחמד כאן, פעם ראשונה שנתקלתי בפורום הזה, אתם מרתקים ! למה לא שמעו עליכם ? תפרסמו את עצמכם קצת. אניווי, מקווה להיות פעיל מדי פעם. בינתיים אין לי כל כך זמן שכן טרוד אני בענייני פרנסה ( " בזאת אפיך תאכל לחם ") אז היו שלום, ואבקר פה גם מחר בערב בין אם ירצה יהוה ובין אם לא.
לא יכול להרדם, מחשבות רבות טורדות את מנוחתי, בכל אופן, אני חדש פה, ואני חב"ד לשעבר, ועכשיו כבר לא. בחוץ כבר שנתיים, הוצאתי 21 נפשי אז אני לא בצבא.( אני בן 21 ) ממש נחמד כאן, פעם ראשונה שנתקלתי בפורום הזה, אתם מרתקים ! למה לא שמעו עליכם ? תפרסמו את עצמכם קצת. אניווי, מקווה להיות פעיל מדי פעם. בינתיים אין לי כל כך זמן שכן טרוד אני בענייני פרנסה ( " בזאת אפיך תאכל לחם ") אז היו שלום, ואבקר פה גם מחר בערב בין אם ירצה יהוה ובין אם לא.