ממגיפת הבטלנות זה גם יפטור אותנו? ואני לתומי חשבתי שאתה גר במחשב!
ל לֵייזֶר פֶּלֶס New member 5/1/03 #22 יש לנו כבר מניין? עוד X-חב"דניק שמצטרף אלינו. הלו איש. אתה מוזמן לגלות לי בתיבה האישית מי אתה (אם אתה מכיר אותי ואולי, אני אותך)
יש לנו כבר מניין? עוד X-חב"דניק שמצטרף אלינו. הלו איש. אתה מוזמן לגלות לי בתיבה האישית מי אתה (אם אתה מכיר אותי ואולי, אני אותך)