שלום,

לילית3

New member
בשלטון אלוהימית אנו נאמין ובחוקותיה

נתחשב - כל עוד זה ימצא חן בעיני... אוי איזה שינוי מרענן. למה אלוהימית לא גילתה לי כבר מזמן שהיא אישה???
אולי הייתי נשארת... <לילית מבטיחה להרגיע את סיטרא ואת אחרא -ולתת לך כמה ימי חסד>
 
תודה לילית.

ולמקרה שאת רוצה שאני ירגיע כמה מלאכים בשבילך, אין בעיה בשבילך זה בחינם.
 
אתה לא מספיק התפללת בכוונה

אז לא תקבל תשובה. ועל חשבון פעם הבאה (אני רושמת!) אז אלוהימים למרות השמועות כן לובשים בגדים. זה הכל תלוי בימים ומזג אויר פה למעלה.
 
אלוהימית

איזה שכר-תפקיד הקצב בשבילי בעולם הבא-גן עדן , אחרי המוות ? בבקשה ברחמנות !
 
שיטטטטטטטטטטטטטט

הרסתי לי היום כל החלומות המתוקים , אוי ווי איז פאר מיר , הייתי אפטומיטי כל ימי חיים , מה עם כל התפילות שהתפללתי אליך ? כל השעות עם לימוד התורה הקדושה ? הכל לשווא ? ומה עם סעודת לוייתן , עם השור הבר ? מכירים השיר ביידיש , טאטוניו , וואס וועט זיין ווען משיח וועט קימען ? (האבא משיב לבנו) ווען משיח וועט קימען וועט זיין א סעודניה , (וכאן הבן שואל) וואס וועט מען געבען אויף דעם סעודניה ? (האבא משיב ) דעם שור הבר אוין לוייתן " מישהו רותה לתרגם השיר הזה ?
 
בינינו, שור הבר ולוויתן אינם טעימים

זה כמו לוטו. אתה קונה וקונה בתקווה שבסוף תזכה. אבל מסתבר שעבדו עליך. מסכן אחשלי, אין לי איך לנחם אותך.
 
משכילנו

אחרי המוות אתה תהיה מאוד עסוק. עסוק מכדי להתעסק בשטויות כמו גן עדן או גיהנום. גם כאן, לשם נוחות, יש לך 2 אופציות: 1. אתה תהיה עסוק בלהיות מת. אבל ממש, לא חי בכלל. לגמרי. 2. אתה תהיה עסוק לחיות, תהיה אשר תהיה. (אלוהים! זה השם המפורש! או הלא מפורש? או המפורש על הלא מפורש?) בכל במקרה, (אני טרם החלטתי איזה אופציה עשויה להחשב כגהינום ואיזו כגן עדן, אבל -) אתה חופשי לבחור על פי השקפת עולמך. >ספל חמאה מאלחת חלומות מתוקים!<
 
ואהבה

אלוהימית, רק רציתי להזכיר שאני אוהבת אותך. (סגידות, ידה ידה - כשיצא לי) >ספל חמאה הסתכלה בראי וראתה אותך<
 
למעלה