שלום,
החלטתי לקחת הפסקה קטנה מלסדר ולטפל בכל העולם ולבוא להיות טיפה עם כל המלאכים. רק רציתי להגיד לכם שהתעיפתי טוטלית מלטפל לכולם בבעיות ולהעניש! אחרי הכל גם אלוהים הוא אלוהים. אגב הדרישות שלי לא כאלה גבוהות כמו שאמרו לכם, אני רק רוצה סגידות 8 פעמים ביום, ברכות ותשבחות 12 פעמים ביום, וביכורים פעם בשנה. להודיעכם אני לא ממלאת בקשות ולא נותנת מתנות אם אתם מתעקשים פרטים אצל ישו או משה רבנו. אלוהימית.
החלטתי לקחת הפסקה קטנה מלסדר ולטפל בכל העולם ולבוא להיות טיפה עם כל המלאכים. רק רציתי להגיד לכם שהתעיפתי טוטלית מלטפל לכולם בבעיות ולהעניש! אחרי הכל גם אלוהים הוא אלוהים. אגב הדרישות שלי לא כאלה גבוהות כמו שאמרו לכם, אני רק רוצה סגידות 8 פעמים ביום, ברכות ותשבחות 12 פעמים ביום, וביכורים פעם בשנה. להודיעכם אני לא ממלאת בקשות ולא נותנת מתנות אם אתם מתעקשים פרטים אצל ישו או משה רבנו. אלוהימית.