אפשר אך לא אוטומטית
בכל הנוגע לאת"א- ניתן לחזור על קורס מהחטיבה הראשונה, גם אם לא נכשלת בו, בתנאי שאותו הקורס ניתן בשנה עוקבת על ידי אותו המרצה ובאותו היקף (מספר ש"סים) ובכפוף לאישור של המזכירות (שניתן לאחר אישור של וועדת הוראה למעשה). לא בכל ציון יאפשרו לך לעשות את זה. הציון צריך להיות מאוד נמוך כדי שיהיה לך סיכוי לאפשרות הזו. אחרת, אינך יכולה להירשם בבידינג לחטיבה הראשונה. שימי לב שכתוצאה מכך עשויה להיות לך בעיה בהרכבת מערכת ולוח הבחינות שלך עלול להפוך לדחוס במיוחד. לרוב, מדובר בציוני שישימים או שבעימים נמוכים יחסית וכשיש נסיבות מיוחדות המצדיקות חזרה על הקורס. החשש הוא שאחרת כל מיני פסיכים עם שמונימים גבוהים או אפילו תשעימים נמוכים ירצו לחזור על הקורס כדי לסיים בהצטיינות יתרה. חולי נפש
) עוד דבר שחשוב לשים לב אליו - לא ניתן לעשות את זה בשנים יותר מתקדמות. כך, שאם את יודעת שאת רוצה - נסי זאת עכשיו, אח"כ לא יהיה לך בכלל סיכוי לקבל אישור כזה. בהצלחה! B