שלום

Miss Ziggy

New member
שלום

האם ניתן לקחת קורס שעברתי בשנה א והוא חובה אך הציון היה נמוך שוב בשנה ב?
 

flutter girl

New member
אאל"ט אפשר

לשפר קורס חובה. לפחות בחיפה ראיתי מספר יחסית גדול של אנשים שעשו זאת.
 

bignono

New member
אפשר אך לא אוטומטית

בכל הנוגע לאת"א- ניתן לחזור על קורס מהחטיבה הראשונה, גם אם לא נכשלת בו, בתנאי שאותו הקורס ניתן בשנה עוקבת על ידי אותו המרצה ובאותו היקף (מספר ש"סים) ובכפוף לאישור של המזכירות (שניתן לאחר אישור של וועדת הוראה למעשה). לא בכל ציון יאפשרו לך לעשות את זה. הציון צריך להיות מאוד נמוך כדי שיהיה לך סיכוי לאפשרות הזו. אחרת, אינך יכולה להירשם בבידינג לחטיבה הראשונה. שימי לב שכתוצאה מכך עשויה להיות לך בעיה בהרכבת מערכת ולוח הבחינות שלך עלול להפוך לדחוס במיוחד. לרוב, מדובר בציוני שישימים או שבעימים נמוכים יחסית וכשיש נסיבות מיוחדות המצדיקות חזרה על הקורס. החשש הוא שאחרת כל מיני פסיכים עם שמונימים גבוהים או אפילו תשעימים נמוכים ירצו לחזור על הקורס כדי לסיים בהצטיינות יתרה. חולי נפש
) עוד דבר שחשוב לשים לב אליו - לא ניתן לעשות את זה בשנים יותר מתקדמות. כך, שאם את יודעת שאת רוצה - נסי זאת עכשיו, אח"כ לא יהיה לך בכלל סיכוי לקבל אישור כזה. בהצלחה! B
 

Miss Ziggy

New member
תודה רבה לכל העונים!

מתברר שאם הציון מתחת ל80 באוניברסיטת חיפה בשנה א אפשר לחזור על הקורס בשנה ב ואין צורך באישור פשוט להירשם לקורס מחדש בנוסף יש אפשרות לגרירת עבודות כמובן באישור מהמרצה :)
 

flutter girl

New member
את לומדת אצלנו?

למה לא ידעתי את זה?
אחרת הייתי נשמעת יותר החלטית - פשוט הנחתי שאת מאונ' אחרת.
 
למעלה