שלום!

TheImpactBoy

New member
שלום!

אז ככה... אני אביעד. אין לי טיפת רקע בפיזיקה, חוץ ממה שלמדתי בכיתה ז-ט... וגם את זה אני בקושי זוכר. אני השתחררתי מהצבא לפני חודשיים, והייתי רוצה לעשות מכינה בפיזיקה י"חל (כדי ללמוד הנדסה וניהול באוניברסיטת חיפה\ טכניון). עכשיו, בלי כל רקע, ולמידה של 4 יח"ל מתמטיקה במקביל ל4 יח"ל במכינה אחת שתתפרס על חצי שנה. מה הסיכויים שלי אשכרה להצליח ולהוציא מעל 70...? אני יודע שזה שונה מאדם לאדם, אבל ברמת העיקרון... עד כמה אני אסבול? חחח תנו עצות חבר'ה, למה אני משתגע...
 

Musi© Gi®l

New member
הסיכוי הוא 0.35576

נו באמת. תראה אם אתה אשכרה חושב ללמוד תואר כזה עם כל כמות הקורסים שתהיה לך כל סמסטר ורמת הקושי שלהם כדאי לך להצליח לעשות 5 יחידות מתמטיקה ופיזיקה בפחות מחצי שנה ולהוציא הרבה יותר מ 70
 

TheImpactBoy

New member
אה..

את מתכוונת, אם אני אגיע עם 4 יח"ל, אני אצטרך להשלים קורסים נוספים בנוסף לתואר, כדי לחסות את החומר שלא קיבלתי ב4 יח"ל?
 

Musi© Gi®l

New member
לאו דווקא.

אני מתכוונת שאם אתה לא מסוגל לעשות 2 בגרויות של 5 יחידות בחצי שנה איך תעשה קורסים הרבה יותר קשים מזה ב3 חודשים?
 

TheImpactBoy

New member
אה...

זה לא עניין של לא מסוגל, זה עניין שאני פשוט לא מכיר. עשיתי סוויץ' אדיר בחיים... ואני לא יודע לאן אני נופל. לכן אני מחפש עצה... =\
 

טל c

New member
תתמודד - אם תכשל

סימן שאתה לא בנוי בכלל לתואר במדעים מדויקים - אני עכשיו מסיים קורס "קל" ברמה של 4 יח"ל +- בפיסיקה עם עוד 7 קורסים אחרים, לא קל - הרבה למידה ואפס חיים, אבל אם רוצים תואר זה מה יש (או שיש את אוני' לטביה) בהצלחה
 

TheImpactBoy

New member
תודה...

אבל אני צריך את ה 4 יח"ל פיזיקה לקבלה ללימודים... אני לא חושב שיש צורך בפיזיקה "תעשייה וניהול"... או שכן?
 

johngalt2

New member
יש קורס אחד-שניים

אבל הרמה היא בהחלט כזאת שאפשר לעבור גם בלי להיות פיינמן.
 
למעלה