TheImpactBoy
New member
שלום!
אז ככה... אני אביעד. אין לי טיפת רקע בפיזיקה, חוץ ממה שלמדתי בכיתה ז-ט... וגם את זה אני בקושי זוכר. אני השתחררתי מהצבא לפני חודשיים, והייתי רוצה לעשות מכינה בפיזיקה י"חל (כדי ללמוד הנדסה וניהול באוניברסיטת חיפה\ טכניון). עכשיו, בלי כל רקע, ולמידה של 4 יח"ל מתמטיקה במקביל ל4 יח"ל במכינה אחת שתתפרס על חצי שנה. מה הסיכויים שלי אשכרה להצליח ולהוציא מעל 70...? אני יודע שזה שונה מאדם לאדם, אבל ברמת העיקרון... עד כמה אני אסבול? חחח תנו עצות חבר'ה, למה אני משתגע...
אז ככה... אני אביעד. אין לי טיפת רקע בפיזיקה, חוץ ממה שלמדתי בכיתה ז-ט... וגם את זה אני בקושי זוכר. אני השתחררתי מהצבא לפני חודשיים, והייתי רוצה לעשות מכינה בפיזיקה י"חל (כדי ללמוד הנדסה וניהול באוניברסיטת חיפה\ טכניון). עכשיו, בלי כל רקע, ולמידה של 4 יח"ל מתמטיקה במקביל ל4 יח"ל במכינה אחת שתתפרס על חצי שנה. מה הסיכויים שלי אשכרה להצליח ולהוציא מעל 70...? אני יודע שזה שונה מאדם לאדם, אבל ברמת העיקרון... עד כמה אני אסבול? חחח תנו עצות חבר'ה, למה אני משתגע...