שלום

שלום

צץ לי רעיון לשיווק גרילה בהשראת סרטון של סטודנטים לעידוד תרומת דם שהועלה פה פעם אני לא זוכרת מתי ולא מצאתי אותו הרעיון הוא שיעמדו אנשים עם השקיות שהם הכינו ותהיה עליהן מדבקה כמו שיש על מנת דם אמיתית ויהיה כתוב על השקית " לכשתצטרך" השקיות יחולקו מחוץ למקומות בילוי , תחנות מרכזיות "לך תדע מתי תצטרך "(חשבתי אולי למודעה) רציתי לדעת מה דעתכם על הרעיון ומירן אם זה לא במקום אז תמחק את ההודעה בבקשה
 

gesus

New member
לא הייתי מחלק את זה בתחנה המרכזית

יש שם כאלו שהמחשבה לקבל מהם דם מצמררת אותי. השאלה היא מה את רוצה לשווק פה? תרומת דם? אני לא מאמין ש"מוצרים" כגון תרומת דם ניתן לעשות להם שיווק באמצעות גרילה. מוצר דומה הוא תרומות איברים. לא היית מחלקת כליות מגומי במועדונים, אבל קמפיין שבו משתמשים בסלבריטיז שחתמו על הכרטיס הוא דווקא רעיון פשוט וטוב וגם עומד בניגוד לטענה של עופר גולן בטור שלו ב-YNET, על תופעת סלבס בפרסומות.
 
דבר ראשון תודה על ההתייחסות

יש צדק בדברייך יש אנשים שלא רצוי לקבל מהם דם חשבתי שזה יכול להיות עוד צעד שלא יבוא לבד ולוא דוקא ביציאה ממועדון זה יכול להיות גם ביציאה מבית קולנוע, מסעדה ונכון לא הייתי מחלקת כליות במועדון לגבי פרזנטורים זה תלוי את מי לוקחים ומה נותנים לו להגיד תודה על הקישור אני אקרא אותו
 
יש גבול קטנטן בשיווק שאסור לעבור אותו...

יש גבול קטנטן בשיווק שאסור לעבור אותו והוא עוסק בזילות, או ביזוי או לעיתים בשיבוש המוצר או השירות. אם תחלקי דוגמיות של מוצר מדף זה בסדר, אבל אם תנפחי קונדומים כמו בלונים, או תחלקי שקיות דם שזקוקות לקירור, את עשויה למצוא את עצמך מטפלת במזעור נזקים תדמיתיים ולא בשיווק יצירתי
בהצלחה!
 
למעלה