מחכה לתקווה
New member
שלום
צץ לי רעיון לשיווק גרילה בהשראת סרטון של סטודנטים לעידוד תרומת דם שהועלה פה פעם אני לא זוכרת מתי ולא מצאתי אותו הרעיון הוא שיעמדו אנשים עם השקיות שהם הכינו ותהיה עליהן מדבקה כמו שיש על מנת דם אמיתית ויהיה כתוב על השקית " לכשתצטרך" השקיות יחולקו מחוץ למקומות בילוי , תחנות מרכזיות "לך תדע מתי תצטרך "(חשבתי אולי למודעה) רציתי לדעת מה דעתכם על הרעיון ומירן אם זה לא במקום אז תמחק את ההודעה בבקשה
צץ לי רעיון לשיווק גרילה בהשראת סרטון של סטודנטים לעידוד תרומת דם שהועלה פה פעם אני לא זוכרת מתי ולא מצאתי אותו הרעיון הוא שיעמדו אנשים עם השקיות שהם הכינו ותהיה עליהן מדבקה כמו שיש על מנת דם אמיתית ויהיה כתוב על השקית " לכשתצטרך" השקיות יחולקו מחוץ למקומות בילוי , תחנות מרכזיות "לך תדע מתי תצטרך "(חשבתי אולי למודעה) רציתי לדעת מה דעתכם על הרעיון ומירן אם זה לא במקום אז תמחק את ההודעה בבקשה