שלום

Venice Queen

New member
שלום

אני נוסעת לארה"ב [ניו יורק] בעוד כמה ימים וחשבתי לקנות לי שם גיטרה. אני לא בטוחה אם אני רוצה גיטרה חדשה או משומשת, לא יודעת כמה זה משנה לי חוץ מהמחיר. כשחיפשתי בארץ גיטרה אז חיפשתי פנדר שמבחינת נוחות וסגנון היא הכי מתאימה לי לדעתי, אבל שם אולי יש אופציות אחרות ולא כדאי להיות נעולה רק על פנדר. רציתי לשאול את מי שיודע ומכיר, איפה יש חנויות מומלצות של כלי נגינה, איזה גיטרות מומלץ לנסות [דגמים, חברות ..], מה טווח המחירים שם וכו'. בנוסף, חשבתי לקנות שם גם אפקטים, אז גם על זה אשמח להמלצות. תודה רבה.
 

The Walrus

New member
אני יכול לתת לך עצה

תנסי כמה שיותר דברים, אל תפסלי שום גיטרה. אל תנעלי על פנדר או על כל גיטרה אחרת, תנסי כל מה שנותנים לך. בשלב הבחירה, תסמכי על האוזניים שלך ועל מה שמרגיש לך טוב לבד, לא על מה שאומרים לך, לא על מה שנחשב, לא על שום דבר. מחיר נמוך יותר לא אומר בהכרח פחות איכותי, לעיתים קרובות מחיר נמוך יותר פשוט אומר שהמותג פשוט יותר מוכר, כך שגיטרה ב800 דולר של חברת בוטיק לא מאוד מוכרת יכולה להיות שווה באיכות לגיטרה ב1200 דולר של פנדר. כנ"ל לגבי אפקטים. בקשר לחנויות, נדמה לי שבקרבת הטיים סקוור יש רחוב מלא חנויות כלי נגינה, אבל אני לא הייתי שם ואני לא ממש יודע איפה זה, אז תאלצי לחכות לתשובה ממישהו אחר...
 

RoieL

New member
אני, אגב, ממליץ על גיטרה של פנדר ב- 1200../images/Emo8.gif

ועכשיו ברצינות- אלא אם היא לב לבייב אני מתאר לעצמי שהיא עלולה למכור את הגיטרה יום אחד.. גיטרה של פנדר תמכר יותר מהר ובמחיר הרבה יותר גבוה מגיטרה בוטיק וזה גם שיקול שמן מאוד.
 

terje

New member
תפרטי יותר

כמה כסף יש לך? איזה סגנון את מנגנת? כמה גיטרות יצא לך לשמוע? ובין מה למה ההתלבטות? אותו דבר לגבי אפקטים. יש הנוהגין לומר אפקטין.
חוצמזה אני וההשאר נוכל לפרט לך מה אנחנו אוהבים באופן אישי, ולאו דווקא מה שאת צריכה, רוצה , מחפשת וכו..
 
למעלה