אני מרפה בעזרת
מבחנים מסויימים שאני עורך לעצמי, אבל זה עסק יותר מסובך, זה עניין של תפיסת עולם והבנתו. בקשר ל´טכניקות´ יותר קלות, שמעי זה עניין של זווית ראיה, את צריכה לעבור מדרגה מסויימת, שלרוב האנשים שרגילים להיות על אותו הגל עם החברה- זה דיי קשה. אבל בעיקרון צריך לזנוח את ה´רצון לאקשן´. לאחר שזנחת אותו, תביני שלא משנה מה תעשי, שום דבר לא יכניס קשן לחים שלך, אבל מצד שני- החים שלך הם כבר הדבר הכי מלא אקשן שקיים, רק צריך לדעת להסתכל עליו, כי הוא היה שם כל הזמן. ליל"ט