שלום

  • פותח הנושא KEiN
  • פורסם בתאריך

KEiN

New member
שלום ../images/Emo41.gif ../images/Emo41.gif

אני נמרוד, ואני מנסה לחיות בהרמוניה
ביי
 

KEiN

New member
כן יש לי המון

חלקם מאד פילוסופים, וכפי שאני מכיר את עצמי, אני יפגין את כל הטיפים שלי באופן מאד מוקצן במשך שהותי פה
הנה טיפ # 1 : ´הרפה מן החשיבות העצמית´
 

KEiN

New member
´חשיבות עצמית´

כשמה כן היא, החשיבות שאת מייחסת ל´עצמי´ שלך. חברתית ואישית.
 

Tai Chi

New member
ויש לך עוד טיפים

אולי כאלו שהם יותר קלים ליישום?
 

KEiN

New member
אני מרפה בעזרת

מבחנים מסויימים שאני עורך לעצמי, אבל זה עסק יותר מסובך, זה עניין של תפיסת עולם והבנתו. בקשר ל´טכניקות´ יותר קלות, שמעי זה עניין של זווית ראיה, את צריכה לעבור מדרגה מסויימת, שלרוב האנשים שרגילים להיות על אותו הגל עם החברה- זה דיי קשה. אבל בעיקרון צריך לזנוח את ה´רצון לאקשן´. לאחר שזנחת אותו, תביני שלא משנה מה תעשי, שום דבר לא יכניס קשן לחים שלך, אבל מצד שני- החים שלך הם כבר הדבר הכי מלא אקשן שקיים, רק צריך לדעת להסתכל עליו, כי הוא היה שם כל הזמן. ליל"ט
 
למעלה