hiloosholetet
New member
שלום ../images/Emo140.gif
בדיוק לפני יומיים סיימתי לקרוא את הספר הששי, שכמובן היה מסעיר בטירוף. גלשתי לפורום וראיתי שהוא ממש נחמד, וגם שג'י קיי רולינג עובדת על הספר השביעי.... מעניין אם זה באמת יהיה הארי פוטר בלי הוגוורטס.... ויש לי שאלה, השחקן ששיחק את סנייפ בכל הסרטים עד עתה, ישחק גם הלאה? כי לא ממש הבנתי מהתמונה אם זה הוא ורק משנים לו את השיער והפנים או משהו כזה
בדיוק לפני יומיים סיימתי לקרוא את הספר הששי, שכמובן היה מסעיר בטירוף. גלשתי לפורום וראיתי שהוא ממש נחמד, וגם שג'י קיי רולינג עובדת על הספר השביעי.... מעניין אם זה באמת יהיה הארי פוטר בלי הוגוורטס.... ויש לי שאלה, השחקן ששיחק את סנייפ בכל הסרטים עד עתה, ישחק גם הלאה? כי לא ממש הבנתי מהתמונה אם זה הוא ורק משנים לו את השיער והפנים או משהו כזה