שלום

hiloosholetet

New member
שלום ../images/Emo140.gif

בדיוק לפני יומיים סיימתי לקרוא את הספר הששי, שכמובן היה מסעיר בטירוף. גלשתי לפורום וראיתי שהוא ממש נחמד, וגם שג'י קיי רולינג עובדת על הספר השביעי.... מעניין אם זה באמת יהיה הארי פוטר בלי הוגוורטס.... ויש לי שאלה, השחקן ששיחק את סנייפ בכל הסרטים עד עתה, ישחק גם הלאה? כי לא ממש הבנתי מהתמונה אם זה הוא ורק משנים לו את השיער והפנים או משהו כזה :)
 

hiloosholetet

New member
יש!!! ככה אני תמיד מדמיינת

אותו שאני קוראת את הספר, כמו בסרט. תודה! :)
 
ברוכה הבאה! ../images/Emo24.gif

השתלבות נעימה בפורומנו!
השחקן של סנייפ ישאר אותו אחד, ובנוסף, יגלם שחקן אחר את הדמות של סנייפ הצעיר (מסצנת הזיכרון של סנייפ). חופש מקסים!
 
ברוכה הבאה!!../images/Emo24.gif

אני דניאלה, בת 11 ו-7 חודשים מכפ"ס..
השתלבות נעימה
ספרי קצת על עצמך!!
 

hiloosholetet

New member
תודה רבה לכולכם! :))

בגלל שהשחקן לא נראה לי כמו סנייפ שבסרט חשדתי. אבל עכשיו אני רגועה. אה, ואתם יכולים לקרוא לי הילוש ואני עוד מעט בת 16 ולאחר שהספר האחרון, במיוחד סצינת הסיום, פשוט לא עזב אותי החלטתי- חייבים לגשת לפורום. :)
 
למעלה