Mercyful God
New member
שלום שלום ....
טוב, אז התחלתי להתעניין באספנות . לי אישית יש אוסף גלויות חביב, מי שרוצה להחליף או משו מוזמן לפנות אלי פה או באיסיקיו 164961828 . חוץ מזה , יש לי מטבעות לא נדירים או משו, מהונג קונג, לטביה, ותיקן (יכול להיות?), צ'ילה וקוסטה ריקה . (השאר לא מעניינים). אם מישהו מעוניין גם באלה, שוב אפשר לפנות אלי . ועכשיו לעניין מעניין . סבי ז"ל, נורא אהב ספרים וגם היתה לו הוצאת ספרים . הוא נורא אהב ספרים עד שהוא היה אוסף אותם . לא היה לו הרבה כסף אבל הוא פשוט קנה וקנה עוד ועוד ספרים . המצב שנוצר הוא שאחרי שהוא נפטר הוא פשוט הותיר אחריו עשרות אלפי ספרים . בכל מיני מחסנים קטנים שהיו לו . אחד שהוא קנה באיזה בניין, אחד שהיה לו בבניין שלו, בבית עצמו בערימות וחנות עצמה של ההוצאה . כל אלה הם דברים שגיליתי רק אחרי מותו, כנראה שהיה בן אדם נורא מעניין . היה לו גם אוסף בולים מטורף, אבל אין לי מושג איפה הוא . ובקיצור - אספן .
טוב, אז התחלתי להתעניין באספנות . לי אישית יש אוסף גלויות חביב, מי שרוצה להחליף או משו מוזמן לפנות אלי פה או באיסיקיו 164961828 . חוץ מזה , יש לי מטבעות לא נדירים או משו, מהונג קונג, לטביה, ותיקן (יכול להיות?), צ'ילה וקוסטה ריקה . (השאר לא מעניינים). אם מישהו מעוניין גם באלה, שוב אפשר לפנות אלי . ועכשיו לעניין מעניין . סבי ז"ל, נורא אהב ספרים וגם היתה לו הוצאת ספרים . הוא נורא אהב ספרים עד שהוא היה אוסף אותם . לא היה לו הרבה כסף אבל הוא פשוט קנה וקנה עוד ועוד ספרים . המצב שנוצר הוא שאחרי שהוא נפטר הוא פשוט הותיר אחריו עשרות אלפי ספרים . בכל מיני מחסנים קטנים שהיו לו . אחד שהוא קנה באיזה בניין, אחד שהיה לו בבניין שלו, בבית עצמו בערימות וחנות עצמה של ההוצאה . כל אלה הם דברים שגיליתי רק אחרי מותו, כנראה שהיה בן אדם נורא מעניין . היה לו גם אוסף בולים מטורף, אבל אין לי מושג איפה הוא . ובקיצור - אספן .