man in heaven
New member
שלום שלום.
אני עובד עם sonar של cakewalk, וכשאני רוצה לקדד את הפרויקט הסופי לmp3, נפתח לי חלון של רישום וכו´... כתוב שם שהsonar עובדת עם מקודד מסוים של אמפי, משהו גרמני... השאלה היא, האם אני יכול להוריד מקודד אחר ואיכשהו לשלב אותו בsonar, כך שאני אוכל להפוך את הפרויקטים שלי לאמפי ? תודה רבה לכל עונה
אני עובד עם sonar של cakewalk, וכשאני רוצה לקדד את הפרויקט הסופי לmp3, נפתח לי חלון של רישום וכו´... כתוב שם שהsonar עובדת עם מקודד מסוים של אמפי, משהו גרמני... השאלה היא, האם אני יכול להוריד מקודד אחר ואיכשהו לשלב אותו בsonar, כך שאני אוכל להפוך את הפרויקטים שלי לאמפי ? תודה רבה לכל עונה