שלום שלום.

man in heaven

New member
שלום שלום.

אני עובד עם sonar של cakewalk, וכשאני רוצה לקדד את הפרויקט הסופי לmp3, נפתח לי חלון של רישום וכו´... כתוב שם שהsonar עובדת עם מקודד מסוים של אמפי, משהו גרמני... השאלה היא, האם אני יכול להוריד מקודד אחר ואיכשהו לשלב אותו בsonar, כך שאני אוכל להפוך את הפרויקטים שלי לאמפי ? תודה רבה לכל עונה
 

xroeeh

New member
~~~~>

Lame או Blade במקרה? בכל מקרה, למה שלא תוציא כ wav ואז תדחוס ב Lame (שהוא לדעתי הכי איכותי). רועי
 

man in heaven

New member
תודה לך.

בדקתי, ו sonar עובדת עם fraunhofer.... טוב... אז שמרתי כ-wav וקידדתי עם xing. אבל למה שסונר תיתן לי לקדד לwav ולא לmp3 ?... שוב תודה
 
למעלה