שלום. שאלה..
אני אפילו לא יודע אם זה המקום הנכון בו להעלות את השאלה, אבל אני בכל מקרה מבקש, שיענה לי רק מי שבאמת מבין עניין בנושא... אבא שלי מנהל בית דפוס. בבית הדפוס יש גיליוטינה (לחתיכת דפים בעיקר, בעבר שימשה לחתיכת פחים ומתכת). המכונה הזאת היא לא סתם מכונה, אלה מכונה שיוצרה בשנות גרמניה הנאצית, סביבות אמצע-סוף שנות ה-30 - - בקיצור: אנתיקה. על המכונה כתוב את שם היצרן (JOSEF ANGER & SOHNE שזה ג'וסף אנגר ובניו, מגרמנית) מכונה שיוצרה בעבודת יד של נפחים, ועד היום עובדת ותקינה מאוד. (חוץ מהסכינים שמתחלפות עם השנים) אנחנו הבנו שייתכן שיש אספנים גדולים שירצו לרכוש את המכונה, או שאולי נכדיו/ניניו של ג'וסף אנגר ירצו לרכוש בחזרה את המכונה העתיקה. (יתכן שישלמו עליה כסף נכבד.) השאלה שלי היא, מאיפה להתחיל? איך אני משיג אספנים רציניים של ענתיקות או את אחד מבני משפחתו של מר אנגר לדורות? אשמח לקבל כל פיסת מידע תודה רבה רבה מראש עמי.
אני אפילו לא יודע אם זה המקום הנכון בו להעלות את השאלה, אבל אני בכל מקרה מבקש, שיענה לי רק מי שבאמת מבין עניין בנושא... אבא שלי מנהל בית דפוס. בבית הדפוס יש גיליוטינה (לחתיכת דפים בעיקר, בעבר שימשה לחתיכת פחים ומתכת). המכונה הזאת היא לא סתם מכונה, אלה מכונה שיוצרה בשנות גרמניה הנאצית, סביבות אמצע-סוף שנות ה-30 - - בקיצור: אנתיקה. על המכונה כתוב את שם היצרן (JOSEF ANGER & SOHNE שזה ג'וסף אנגר ובניו, מגרמנית) מכונה שיוצרה בעבודת יד של נפחים, ועד היום עובדת ותקינה מאוד. (חוץ מהסכינים שמתחלפות עם השנים) אנחנו הבנו שייתכן שיש אספנים גדולים שירצו לרכוש את המכונה, או שאולי נכדיו/ניניו של ג'וסף אנגר ירצו לרכוש בחזרה את המכונה העתיקה. (יתכן שישלמו עליה כסף נכבד.) השאלה שלי היא, מאיפה להתחיל? איך אני משיג אספנים רציניים של ענתיקות או את אחד מבני משפחתו של מר אנגר לדורות? אשמח לקבל כל פיסת מידע תודה רבה רבה מראש עמי.