היה לנו מבחן ושאלו בשאלה אמריקאית
מהו קשר המשפטנים לפי עלי, עכשיו נכון שבעבר הקשר היה בין לשכת עו"ד לבין בית המשפט העליון לבין ח"כ, השאלה אם זה טעות להגיד שהיום הקשר הוא מאפיה של ח"כ וביהמ"ש הליון נ' הלשכה, השאלה אם לא ניתן לקבל את התשובה הזאת? או שברור מכל כל ספק סביר שרק התשובה הראשונה נכונה גם בימינו. מיועד רק לאנשים שקראו את המאמר או את הסיכום שלו, לא למי שמסתמך על השכל הישר (למרות שבסופו של דבר הכול מתחיל ונגמר בזה) תודה.