שלום- שאלה

היה לנו מבחן ושאלו בשאלה אמריקאית

מהו קשר המשפטנים לפי עלי, עכשיו נכון שבעבר הקשר היה בין לשכת עו"ד לבין בית המשפט העליון לבין ח"כ, השאלה אם זה טעות להגיד שהיום הקשר הוא מאפיה של ח"כ וביהמ"ש הליון נ' הלשכה, השאלה אם לא ניתן לקבל את התשובה הזאת? או שברור מכל כל ספק סביר שרק התשובה הראשונה נכונה גם בימינו. מיועד רק לאנשים שקראו את המאמר או את הסיכום שלו, לא למי שמסתמך על השכל הישר (למרות שבסופו של דבר הכול מתחיל ונגמר בזה) תודה.
 
לא הבנתי מהן שתי האפשרויות

תוכלי לנסח אותן מחדש? (והכל ממילא יהיה בעירבון מוגבל, עברה יותר משנה מאז שקראתי את המאמר. טוב, לפחות קראתי אותו ממש במקור...)
 
למעלה