שלום, שאלה
אחרי נדודי שינה שנגרמים עקב מחשבות רבות על מה אני רוצה לעשות עם המוזיקה שלי, כי אין לי כסף כל פעם שבא לי להקליט משהו ללכת לאולפן הקלטות... אז חשבתי להתחיל להקליט בבית, בעיקרון אני קלידן, יש לי קורג פיי איי 50 וקורג N364, שבפייאיי אני בטוח יכול להשתמש גם כמקלדת שליטה, לא? אז נזכרתי שפעם ראיתי אצל חבר לקסיקון אומגה... אז הנה כמה שאלות עם אפשר: אני יוכל לעבוד איתו על מחשב נייד? לפי מה שהבנתי החיבור הוא יואסבי, נכון? מגיע איתה תוכנה קיובייס, נכון? כלומר אני יכול לחבר את הקלידים, להקליט מידי, ולהלביש על זה סאמפלים? עד כמה זה מסובך? להלקיט אודיו אני מבין שלא תיהיה בעיה, נכון? עד כמה אתם ממליצים על האומגה או הלמבדה שהבנתי שגם יש, מה ההבדל ביניהם? וכמה עולה כל אחד מהם? בשביל שירה צריך גם מיקרופון, כמה כזה יעלה שיהיה ברמה סבירה? מצטער שחפרתי.. אבל אני ממש רוצה להקליט את המוזיקה שלי, ואשמח מאוד לכל עזרה, באמת תודה!
אחרי נדודי שינה שנגרמים עקב מחשבות רבות על מה אני רוצה לעשות עם המוזיקה שלי, כי אין לי כסף כל פעם שבא לי להקליט משהו ללכת לאולפן הקלטות... אז חשבתי להתחיל להקליט בבית, בעיקרון אני קלידן, יש לי קורג פיי איי 50 וקורג N364, שבפייאיי אני בטוח יכול להשתמש גם כמקלדת שליטה, לא? אז נזכרתי שפעם ראיתי אצל חבר לקסיקון אומגה... אז הנה כמה שאלות עם אפשר: אני יוכל לעבוד איתו על מחשב נייד? לפי מה שהבנתי החיבור הוא יואסבי, נכון? מגיע איתה תוכנה קיובייס, נכון? כלומר אני יכול לחבר את הקלידים, להקליט מידי, ולהלביש על זה סאמפלים? עד כמה זה מסובך? להלקיט אודיו אני מבין שלא תיהיה בעיה, נכון? עד כמה אתם ממליצים על האומגה או הלמבדה שהבנתי שגם יש, מה ההבדל ביניהם? וכמה עולה כל אחד מהם? בשביל שירה צריך גם מיקרופון, כמה כזה יעלה שיהיה ברמה סבירה? מצטער שחפרתי.. אבל אני ממש רוצה להקליט את המוזיקה שלי, ואשמח מאוד לכל עזרה, באמת תודה!