שלום. שאלה מוזרה לי אליכם

שלום. שאלה מוזרה לי אליכם

לפני שנים אחדות קראתי שני ספרים מדהימים ביופיהם, ואחד מהם אף נהפך לספר האהוב עלי בכל הזמנים. לצערי, לא הרבה אנשים בגילי (19) מכירים את הספרים האלה,לא פגשתי יותר משלושה אנשים שקראו אותם... בעצם אני רק רוצה לדעת אם מישהו מכיר את הספרים האלה. הספרים הם: -מגילת סן-מיקלה, של אקסל מונטה, שהוא הספר הכי אהוב עלי. שאני בטוח שהרבה דווקא כן מכירים אותו, אבל עדיין מעניין לדעת... -דון קמילו וצאן מרעיתו, של ג´ובאני גוארסקי. אם יש מישהו שקרא את הספרים האלה, זה יהיה מאוד נחמד לדבר עליהם :) תודה מראש
 

drorit2

New member
כמובן כמובן../images/Emo20.gif

אני שמחה לדעת שיש עוד מי שקורא את הספרים הנ"ל. בגילי "המופלג" מגילת סן-מיקלה היה כמעט ספר חובה. חזרתי אליו לפני כמה שנים ולא התאכזבתי,להפך ההנאה רק השתמרה והתגברה. את דון קאמילו אני זוכרת פחות,יש למיטב זכרוני יותר מספר אחד "דון קאמילו ו...". גם זה היה ספר מאד פופולרי בזמנו. נדמה לי שדון קאמילו וצאן מרעיתו לא היה הראשון,לפחות לא הראשון שתורגם. אכן נכנסתי כרגע לאתר של איתמר לוי ומצאתי ספר נוסף עולמו הקטן של דון קאמילו.
 
עד כמה שאני יודע...

הספר עולמו של דון קאמילו זהה לספר דון קאמילו וצאן מרעיתו, חוץ מהשם שלו. הסיפורים הם אותם סיפורים.
 
מגילת סן מיקלה - ספר משגע......

אפשר לקרוא מספר פעמים, ובכל פעם להנות ולגלות משהו חדש........ ולמי שרוצה המלצה לספר עב כרס שקראתי ואהבתי - "ספר יום הדין" מאת קוני ויליס, שילוב מעניין בין עתידנות להיסטוריה, כתוב בצורה קריאה, שוטפת ומרתקת, כדאי !
 

lironsto

New member
רוצה להצטרף אני

לחלוקת השבחים לספר מגילת סן-מיקלה . אכן ספר מעולה .
 
תודה...

על ההיענות :) טוב לדעת שעוד אנשים מלבדי ומלבד אמי קראו את הספרים האלו... ואם אנחנו כבר בעניין של המלצות, גם לי יש אחת, למרות שאני בטוח שהרבה כבר מכירים ואוהבים את הספר הזה כמוני: -"מסעותי עם דודתי" מאת גרהם גרין סיימתי לקרוא אותו רק לפני יומיים, אבל הוא כבר הספיק לתפוס מקום של כבוד בעולמי הספרותי. :) למעשה, יש לי עוד ספר שהייתי רוצה לדעת אם עוד מישהו קרא. הוא נכתב על ידי הסופר האמריקאי דון דלילו, ואני קראתי אותו באנגלית, הוא נקרא "White Noise", ואין לי מושג אם הוא תורגם לעברית מתישהו. הספר עוסק בחברה הצרכנית האמריקאית של ימינו, ומקפל בתוכו פילוסופיה מרתקת. הספר כתוב נפלא, ומעלה נושאים מרתקים למחשבה, בקיצור - מומלץ בחום! :)
 

drorit2

New member
עוד על ספרים

גרמת לי להחליט ולקרוא שוב את אלכס מונטה. בתמורה אני רוצה להציע לך שני ספרים "חברברי הסוואנה" ו"היער השיכור". שניהם של ג´רלד דארל. הוא כתב הרבה אך שני הראשונים הם הטובים,לטעמי כמובן. גם אחיו שאת שמו הפרטי שכחתי כתב טרילוגיה "שלישיה אלכסנדרונית" שני הראשונים תורגמו,מענין אך בהפרש של שנים רבות זה מזה, ממולץ ביותר.את החלק השלישי לפי מיטב ידעתי עדין לא העבירו לשפת הקודש.
 
את חברברי הסוונה...

קראתי ונהניתי מכל מילה, תודה בכל אופן :) למזלי, אמי היא הספרנית של היישוב שלנו, והיא לא מזמן הביאה לי ערימה של ספרים נוספים של דארל, כמו גם ספרים של גרהם גרין... טוב שיש אמא ספרנית :)
 

Boojie

New member
אחיו הוא לורנס דארל.

ושני הספרים שציינת הם באמת מקסימים. אם כבר מדברים, אז באותו סגנון גם לדסמונד מוריס יש כמה ספרים נהדרים.
 
למעלה