שלום רב!

BoR|S

New member
שלום רב!

דבר ראשון אני חדש כאן! דבר שני, אני וחבר טוב שלי, שנינו מחיפה, רוצי להצטרף לנוער מרצ... נשאלת השאלה, איך עושים את זה... שרשרו עזרתכם! טודא מראש! בריא על כולכם! (הבוריס עם הקו)
 
יש סניף בחיפה

תבקש ב144 את סניף מר"צ(כי אני לא יודע...ואני בסניף מודיעין) או שמישהו יתן לך פה טלפון של יו"ר הסניף או יו"ר אזור
 

DRYICE

New member
פשוט תגיע לפעולה ביום שלישי

ב18:00, בסניף מרצ חיפה, שזה נמצא בהדר ברחוב שפירא 5. אין לי עלי ברגע זה מספרי טלפון, בטוח יש למישהוא שנמצא בפורום. DRYICE
 

א.א.אפל

New member
בוריס, רוסי קומוניסט ../images/Emo6.gif

מה המצב? כל הכבוד על ההצטרפות, מקווה לראות אותך בנוער (חיפה אחלה סניף)
 

BoR|S

New member
אוריה!!!

מה קורה אחי? יש חדש? למה לא רואים אותך בצ´אט יותר? וגם לא בפורום? לאן נעלמת לנו? קיצר אם עוד לא שמעת יש פורים די פורה בקטע של מסיבות: ג´י, מיק למקס, דימנו ועוד... אם אתה לא יודע את הפרטים אז תרגיש חופשי לשאול אותי! בריא על כולכם! (הבוריס עם הקו)
 
היי אוריה ממצב?../images/Emo13.gif

לא ידעתי שאתה בפורום
 

sivani

New member
ויי ויי הרבה זמן לא הייתי פה ../images/Emo13.gif

אוריה, תמצא אותי באיציק! אם בא לך...
 

BoR|S

New member
ואת!

אחרי שהוא מוצא אותך באיציק, שלחי לי אותו גם!
בריא על כולכם! (הבוריס עם הקו)
 
ניב../images/Emo15.gif

תתבייש לך אתה עם אורייה בסניף ואתה לו מכיר את האיציק שלו?! ניב באמת.... מה האיציק שלך?
 
אני מתבייש..../images/Emo13.gif

שלי זה 99527095 ואנשושים! תבואו לפורימון! סתיו היו"ר אזור(מרכז אם אני לא טועה?...) שלנו עובדת ממש קשה(היא גם מהסניף שלי אז חסר לכם שלא תבואו עם עיגול כזה מעל הראש כמו מלאכים
)
 

א.א.אפל

New member
ניב, סיון ובוריס!

-בוריס: אני כנראה יהיה בג´י ב-25. -האיציק שלי: 75120872 -בוריס וסיון: הפסקתי להיכנס לפורום ולצ´אט מוזיקה שחורה כי... לא יודע. מחליפים פורומים לפעמים
-סיון ובוריס (החלפתי את הסדר למען השיוויון
) מקווה לראות אותכם בפעילויות של הנוער. סיון- אל תיעלבי, אבל יש בעיה בנוער עם העברת הודעות לאנשים שאין להם סניף, מהסיבה שהם "נופלים בין הכיסאות". בכ"א, הדבר ישופר. בוריס- אני יציק לאורי גרופל (הש"ש [מדריך] של סניף חיפה כל שבוע לשאול אם הגעת. -יום נעים!
 
למעלה