דבר ראשון אני חדש כאן! דבר שני, אני וחבר טוב שלי, שנינו מחיפה, רוצי להצטרף לנוער מרצ... נשאלת השאלה, איך עושים את זה... שרשרו עזרתכם! טודא מראש! בריא על כולכם! (הבוריס עם הקו)
מה קורה אחי? יש חדש? למה לא רואים אותך בצ´אט יותר? וגם לא בפורום? לאן נעלמת לנו? קיצר אם עוד לא שמעת יש פורים די פורה בקטע של מסיבות: ג´י, מיק למקס, דימנו ועוד... אם אתה לא יודע את הפרטים אז תרגיש חופשי לשאול אותי! בריא על כולכם! (הבוריס עם הקו)
שלי זה 99527095 ואנשושים! תבואו לפורימון! סתיו היו"ר אזור(מרכז אם אני לא טועה?...) שלנו עובדת ממש קשה(היא גם מהסניף שלי אז חסר לכם שלא תבואו עם עיגול כזה מעל הראש כמו מלאכים
-בוריס: אני כנראה יהיה בג´י ב-25. -האיציק שלי: 75120872 -בוריס וסיון: הפסקתי להיכנס לפורום ולצ´אט מוזיקה שחורה כי... לא יודע. מחליפים פורומים לפעמים
-סיון ובוריס (החלפתי את הסדר למען השיוויון
) מקווה לראות אותכם בפעילויות של הנוער. סיון- אל תיעלבי, אבל יש בעיה בנוער עם העברת הודעות לאנשים שאין להם סניף, מהסיבה שהם "נופלים בין הכיסאות". בכ"א, הדבר ישופר. בוריס- אני יציק לאורי גרופל (הש"ש [מדריך] של סניף חיפה כל שבוע לשאול אם הגעת. -יום נעים!