Jell O ShOt
New member
שלום רב!
לפני כחודש וחצי היה לי ראיון בחמ"ן. טוב 'סדר, היה 'סדר, יום אחרי זה הם ביקשו שאני אשלח להם את הידע שלי במחשב, אז אמרתי להם 'סדר - ושלחתי. עכשיו עברו חודש וחצי, והם די נראה לי שכחו ממני!!! ס**מק!!! מה אתם אומרים שקרה? יכול להיות שלא התקבלתי, אז כדי לא לבאס הם פשוט התעלמו ממני? ד"א מאז דחו לי פעמיים את הגיוס, זה יכול להיות קשור למודי? תודה גלושוט
לפני כחודש וחצי היה לי ראיון בחמ"ן. טוב 'סדר, היה 'סדר, יום אחרי זה הם ביקשו שאני אשלח להם את הידע שלי במחשב, אז אמרתי להם 'סדר - ושלחתי. עכשיו עברו חודש וחצי, והם די נראה לי שכחו ממני!!! ס**מק!!! מה אתם אומרים שקרה? יכול להיות שלא התקבלתי, אז כדי לא לבאס הם פשוט התעלמו ממני? ד"א מאז דחו לי פעמיים את הגיוס, זה יכול להיות קשור למודי? תודה גלושוט