שלום רב!

Jell O ShOt

New member
שלום רב!

לפני כחודש וחצי היה לי ראיון בחמ"ן. טוב 'סדר, היה 'סדר, יום אחרי זה הם ביקשו שאני אשלח להם את הידע שלי במחשב, אז אמרתי להם 'סדר - ושלחתי. עכשיו עברו חודש וחצי, והם די נראה לי שכחו ממני!!! ס**מק!!! מה אתם אומרים שקרה? יכול להיות שלא התקבלתי, אז כדי לא לבאס הם פשוט התעלמו ממני? ד"א מאז דחו לי פעמיים את הגיוס, זה יכול להיות קשור למודי? תודה גלושוט
 
יעזור מאוד אם תספר לנו...

לאיזה מסלול בדיוק, ואז נוכל לדעת אם כבר הגיעו אליו תשובות (ואז נדפקת) או שעוד לא הגיעו תשובות (ואז עוד יש למה לצפות)..
 

Jell O ShOt

New member
לא

יודע הם לא אמרו לי במפורש. שאלתי תמראיין - אמר לי חקר חלל משהו כזה... וזה מוביל אותי לשאלה הבאה: יש פה מישהו שהיה/יהיה/ב מסלול הזה? אם כן, איך זה?
 
למעלה