עדי זילברברג
New member
שלום רב. שאלה פשוטה
אחרי בוקר עמוס טלפונים למרכזיות בתי משפט, אני פונה אליכם נדהם. אני רוצה להגיש תביעה כנגד חברת יס. סכום הכסף כ350 ש"ח. לזה אני רוצה להוסיף עוד פי 10 עגמת נפש, משום שהם מאוד הרגיזו אותי. מגובה הסכום אני מניח באופן טבעי שאני זקוק לבית משפט לתביעות קטנות. אני גר בכפר סבא. למישהו יש מושג לגבי הפרוצדורה? - כל הטלפונים שהרמתי הבוקר עדיין לא הניבו לי את התוצאה המיוחלת. אפילו לא כתובת של בית משפט כזה.
אחרי בוקר עמוס טלפונים למרכזיות בתי משפט, אני פונה אליכם נדהם. אני רוצה להגיש תביעה כנגד חברת יס. סכום הכסף כ350 ש"ח. לזה אני רוצה להוסיף עוד פי 10 עגמת נפש, משום שהם מאוד הרגיזו אותי. מגובה הסכום אני מניח באופן טבעי שאני זקוק לבית משפט לתביעות קטנות. אני גר בכפר סבא. למישהו יש מושג לגבי הפרוצדורה? - כל הטלפונים שהרמתי הבוקר עדיין לא הניבו לי את התוצאה המיוחלת. אפילו לא כתובת של בית משפט כזה.